STUDIO365

שאלות נפוצות

היכן ומתי ניתן לאסוף את ההזמנה?

את ההזמנה ניתן לאסוף במידה והזמנתם באיסוף עצמי.

את ההזמנה ניתן לאסוף בין הימים א׳ עד ה׳ בין השעות 9:00-17:00 ובימי שישי בין השעות 9:00-12:00 בתיאום מראש מול השירות לקוחות.

המחסן נמצא במושב עזריאל

אילו סוגי רהיטים ניתן למצוא ?

אנחנו מציעים מגוון רחב של רהיטים בעיצובים ייחודיים. תוכלו למצוא אצלנו עכשיו ובהמשך רהיטי סלון, ריהוט משלים, פינות אוכל, שולחנות, כיסאות, ועוד – והכל בעיצוב מודרני ומוקפד.

בנוסף, הקולקציות החדשות שלנו מגיעות עם עיצובים חדשניים.

האם כל הרהיטים זמינים מידית?

כן! כל הרהיטים שלנו כבר נמצאים במחסנים, כך שאין צורך להמתין זמן רב למשלוח.

אנו גאים להציע לכם זמינות מידית של הפריטים שנמצאים במלאי.

אם אני מזמין גם מוצר גדול, למשל ספה. וגם מוצר שהוא קטן יותר, האם אני אקבל אותם ביחד?

כן. כאשר יש הזמנה משולבת בין מוצר גדול לקטן הפריטים מגיעים ביחד.

איך מתבצע תהליך המשלוח?

לאחר ביצוע ההזמנה, אנחנו נארוז ונשלח את הרהיטים תוך מספר ימים ישירות אליכם הביתה. המשלוח מהיר ואמין כדי שתוכלו ליהנות מהריהוט החדש בהקדם האפשרי.

כל המוצרים מתבססים על מלאי זמין, ככה שהמשלוח יכול להגיע במהירות.

האם ניתן לראות את הרהיטים לפני רכישה?

לא, השירות שלנו הוא אונליין בלבד. במידה ותרצו צילום או סרטון נוסף של המוצר- תבקשו בשירות הווצאפ שלנו ותקבלו במהרה!

האם יש אפשרות לתשלומים?

כן, אנחנו מציעים מגוון אפשרויות תשלום נוחות, כולל פריסה לתשלומים (עד 18 תשלומים) .

תוכלו לבחור את שיטת התשלום המועדפת עליכם בעת ביצוע הרכישה באתר.

בנוסף אפשר לשלם באפליקציית Apple pay ואפליקציית Google pay.

איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה דרך עמוד יצירת הקשר באתר, במייל, או בווצאפ העסקי שלנו. אנחנו כאן כדי לסייע בכל שאלה ולוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

איך לבחור את הרהיטים המתאימים לבית שלי?

אנחנו ממליצים להתייעץ איתנו! נשמח להכווין אותך לעיצובים שמתאימים לגודל החלל שלך ולסגנון העיצובי הרצוי.

אני לא בטוח/ה אם הפריט יתאים לגודל החדר, איך מודדים?

המידות של כל פריט מופיעות באתר, אבל אנחנו גם יכולים לעזור לך לוודא שהרהיט מתאים, בהתאם למידות שתשלח/י לנו.